Uszczęśliwianie innych jest marzeniem ludzi szczęśliwych. Phil Bosmans

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Biuro architektoniczne BLOCK STUDIO

Miło mi poinformować, że prace nad całym projektem architektonicznym powierzyłem Konsorcjum Projektowemu Mańczak Studio. Biuro ma już za sobą wiele wygranych konkursów w kraju i za granicą, "świeżą myśl z kreską" a to wiadomo w obecnych czasach działa tylko na korzyść. Laury laurami, ale dodam, że osobiście miałem tę przyjemność sąsiadować ze studiem dzięki czemu mogliśmy się lepiej poznać i zintegrować. Marzenie o Arielovce staje się realnym bytem. Zespół, który pracuje nad koncepcją zna mój pomysł, idee i całą moją filozofię. Nie mogę się już doczekać :) 


By rozpocząć prace nad koncepcją, wybrałem się na wycieczkę do Urzędu Miasta w Międzylesiu (ale o tym już wspominałem) po W.i W. z P.Z.G. W wypisie i wyrysie z planu zagospodarowania przestrzennego, który otrzymaliśmy jest mnóstwo zagadnień i pojęć, które mi jako  laikowi zbyt dużo nie mówią ale kolegom architektom już za to tak. Prace nad koncepcją już trwają w środę lub czwartek tego tygodnia będzie możliwość pierwszego rzucenia okiem na to co się narodziło kilka tygodni temu gdzieś tam głęboko w mojej głowie.  

I informacja dla Was. Staram się tu zaglądać.. ale w związku z tym, że wreszcie spadł "pierwszy" śnieg  i korzystam z uprzejmości zimy (przecież groziło nam już 10 - 15 stopni w styczniu!)   ćwiczę codziennie po 8 godzin jazdę na nartach z dala od miasta, cywilizacji :) jak na zdjęciu pośród gór i świerków podobnych do  rakiet w centrum kosmicznym.  Miłego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz