Uszczęśliwianie innych jest marzeniem ludzi szczęśliwych. Phil Bosmans

wtorek, 29 maja 2012

Cafe Kracovia czyli Polska w San Jose

Dzisiaj w czasie lekcji rozmawialismy o państwach i miastach, z których pochodzimy,które polecamy dla osob odwiedzajacych moj kraj. Wspomniałem o Krakowie. Profesor spojrzała na mnie wymawiając powoli: CRACOVIA?? By po chwili dodać, Cracovia, jest w pobliżu Uniwersytetu SJ - Cafe Krakovia! Dopytałem o szczegóły i...
Na pewno się domyślacie gdzie spedziłem dzisiejsze popołudnie?

Hehe przed wyjściem ze szkoły spotkałem inną nauczycielkę, której powiedziałem, że jadę tu i tu...uśmiechnęła się po czym otworzyla drzwi...krzyczac wskakuj, mieszkam obok;))) i tak w niepełne 60 minut po lekcjach bylem w Krakovia;)) kompleks obiektów tworzy hotel, sale do prezentacji, ogród z rzeźbami i oczywiście Cafe Kracovia!

Ceny lekko odstraszają...jak na Kostarykę jest naprawdę drogo(kawa ok 5$, kanapka ok. 7$) ale trzeba cieszyć sie chwilą;)) sprobowałem zimnej kawy z amaretto i kanapki-pyszne ale hmm za tę cenę porcja niezwykle mała;((

Na zewnątrz Ogromna przestrzeń do organizowania eventow! Sami spojrzcie na te ogrody;))) Dowiedzialem sie, ze właścicielem obiektu jest Pan Marek, niestety wczoraj wyleciał do Polski-Euro2012. Udało mi sie spotkać syna Krzysztofa, z którym zamieniłem kilka zdań po polsku(pierwszy raz od 3tygodni na Kostaryce). Odwiedziłem, obfotografowałem i wrociłem, po drodze zachaczyłem jeszcze o kilka ulic San Jose - chciałem być dłużej ale pzegoniła mnie burza -_/\_

INFO CAFE KRACOVIA: www.cafekracovia.com www.avedelparaiso.com Hotel w kompleksie doba zaczyna się od 60$

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz